marți, 6 ianuarie 2009

Un inceput ...

Fericire amara

Stiu cum suna ... e ceva neasteptat
Pentru prima oara, acum, dupa mult timp
Ochi-mi sunt larg deschisi
Momentul, lung s-a lasat asteptat
Precum linistea marii in adancul inimii
Sufletul imi spune, mintea mi se opune
Dorinta ma imbratisaza, vointa ma dezarmeaza
Alegerea mi-e clara, nu mai vreau ...
Refuz ... sa gust fericirea amara
Cand noaptea se asterne peste zambet, simt
Nu vreau, nu pot, traiesc fara rost
Simt, vad, ating doar valuri de amintiri
Nimic real, nu cred, nu stiu - doresc
Un zambet, tanjesc, in mugurii diminetii
Sa-ti vad buzele cum soptesc soarelui
Sa rasara la mine, la tine, la noi amandoi
Precum valurile si luna noaptea implinesc
Te rog ... sopteste-mi tandru ... te vreau, te doresc

06.01.2009

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu