miercuri, 28 ianuarie 2009

Ganduri apuse

Acum, cand toate visele au fugit
Zambetul tau timpul in loc a oprit
Fiecare secunda curge printre ganduri
Ca o raza de soare mangaind amurguri

Mergand pe strada t impiedici
Zaresti o piatra, prin ea privesti
Intr-o mica crapatura se ascunde
Acel vis, ca un drum te duce oriunde

Pas cu pas pe drum te-ndrepti
Nimic in zare, nu stii la ce sa te-astepti
Deodata, un val de sunete te opreste
Acum, cu un zambet, visul ti se-mplineste

cu dedicatie

==============================

Cand zambetul rasare
Deparete denoi, visul
Se coloreaza, tresare
Departe a fugit apusul

Flacara bucuriei ne e aproape
Ne vegheaza zi si noapte
Are grija sa ne fie bine
Nu ne lipseste Viata plina de suspine

Sarbatorile luminate
Ne implinesc vise nenumarate
Ne ajuta sa adormim
Cu bratele deschise bucuria sa primim

=====================================

Atingerea unui sunet
Suflarea unui suflet
Privirea unui gand
Caldura noptii zambind

Pasirea spre implinire
Adierea visului, fericire
Lumina unor raze
Alearga printre oaze

Cerul contururi apropie
Noaptea soapte adie
Luna flacara ne aprinde
Soarele, dorinta, ne destinde

==============================

Sarutarea unui rasarit
Aprinde un dar nemarginit
Atingerea unei suflari
Aduce vise, alinari

Ochii stralucesc in gand
Gandurile negre zboara, plangand
Vointa de a vorbi se scurge
Linistea din urma ne ajunge

Zambetul ca din adancuri rasare
Cand bucuria atinge sufletul, tresare
Ne poate fi de ajuns
Oare?

==================================

Pe cer rasar mii de stele
Noapte de noapte zboara
Stau si visez cu ele
Traiesc pentru prima oara

Admir luna zambitoare
Ce-mi arunca o privire ademenitoare
Imi strecoara o soapta
Ce noaptea a-mi aprinde o sa poate

Vitata pentru intaia oara-mi infloreste
Zorii de cristal sclipesc
Lacrimi de bucurie imi starnesc
Durerea trecutului imi potoleste

Un comentariu: